
Το ενδεχόμενο να ταξιδέψει έλληνας αστροναύτης στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό συζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον επικεφαλής της ευρωπαϊκής διαστημικής υπηρεσίας ESA, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής Διαστήματος με ορίζοντα το 2035.
Ο Αδριανός Γολέμης στην εκδήλωση παρουσίασης του προγράμματος «ΕΛΛΑΣ Space II (nTime)
Στην εκδήλωση μίλησε ο γενικός διευθυντής της ESA Γιόζεφ Άσμπαχερ (InTime)
«Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από το πόσο γρήγορα αναπτυχθήκατε, από όσα έχετε πετύχει και από τη συνέπεια με την οποία επενδύετε στο Διάστημα. Η Ελλάδα εξελίσσεται ταχύτατα σε έναν σημαντικό περιφερειακό κόμβο σχεδιασμού δορυφόρων, παρατήρησης της Γης και διαστημικής έρευνας», δήλωσε o επικεφαλής της ESA.
«Η Ελλάδα δεν είναι πλέον μόνο χρήστης του Διαστήματος. Είναι ενεργός συντελεστής του ευρωπαϊκού διαστημικού οικοσυστήματος. Φέρνει τεχνογνωσία, δυναμισμό, πολιτική βούληση και ξεκάθαρο όραμα. Είναι ένα πολύτιμο μέλος της ESA και είμαστε υπερήφανοι που στεκόμαστε δίπλα της καθώς οικοδομεί τις διαστημικές της δυνατότητες», κατέληξε.
