
Ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ» πραγματοποιείται από τη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου» το Σάββατο 27 ΙουνίουΜΕΘ.κυρίως λόγω σημαντικής αύξησης του προσδόκιμου επιβίωσης και λόγω μείωσης χρόνου παραμονής στη Μονάδα».
Η ημερίδα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ», που θα φιλοξενηθεί στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace φιλοδοξεί να αποτελέσει βήμα επιστημονικού διαλόγου και ανταλλαγής εμπειριών γύρω από τις σύγχρονες εξελίξεις στον απογαλακτισμό από τον μηχανικό αερισμό, ένα πεδίο που εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική πρόκληση για την εντατική θεραπεία.Καθηγητής Ορθοπαιδικής ΑΠΘ
Διευθυντής Α΄Ορθοπαιδικής Κλινικής ΑΠΘ
Πρόεδρος Επιστημονικού ΣυμβουλίουΠρώην Συντονιστής Διευθυντής ΕΣΥ
«Μηχανικός αερισμός και διάφραγμα, τι πρέπει να γνωρίζουμε»Συντονίστρια Διευθύντρια Β΄ΜΕθΕπιμελήτρια Α΄, Β΄ΜΕΘ
«Εμπειρία από την εφαρμογή της μεθόδου στη Β΄ΜΕΘ- πρώτα συμπεράσματα»Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο YoutubeΓίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
