
Λιγότερο απο 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά

Στα τέλη του 1900, η ίδια η ΔΟΕ αποκαλούσε αυτούς τους αγώνες Ολυμπιακούς Αγώνες του Ζάππα, για να βεβαιωθεί, σύμφωνα με τη δική μου λογική, να μην δώσει αναγνώριση στο όνειρο του Ζάππα που έγινε πραγματικότητα.
Στο τέλος της ημέρας, χωρίς αυτόν, τα όνειρά του, τα δικά του χρήματα για να ξεκινήσει όχι μία αλλά 3 φορές αυτούς τους αγώνες, ποιος ξέρει αν ο Ντε Κουμπερτέν θα είχε την ευκαιρία.
Και για να βεβαιωθούν ότι είχαν τα κονδύλια για να ξεκινήσουν τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες, η ΔΟΕ ξεκίνησε τους αγώνες στην Αθήνα επειδή ο Ζάππας χρηματοδοτούσε ολόκληρους τους αγώνες.
Ο Ζάππας ούτε μία φορά παραπονέθηκε ή επενέβη και στο ημερολόγιό του έγραψε ότι δεν τον ένοιαζε ποιος έπαιρνε την αναγνώριση αρκεί οι Ολυμπιακοί Αγώνες να διεξαχθούν στην Ελλάδα.